PERHATIAN: Khas untuk ibu bapa yang inginkan anak cemerlang dalam pelajaran

“Alhamdulillah…Sejak Anak Makan Hi-Q Ni, Umur Anak Baru 5 Tahun Dah Lancar Baca Buku”

Nampak perubahan yang ketara pada anak berbanding sebelum ni..

Tak percaya? Jom tengok video di bawah (1 minit 42 saat je)

“Sebelum makan anak yang anak kakak kurang kosentrasi belajar lepas makan dua dua anak semangat belajar. Walaupun rutin padat balik sekolah lewat dan malam tusyen tapi masih segar dan tak mengantuk”

“Sgt positif. Anak akk masih dpt kekalkan result dpt No 1 dlm kelas.. Risau gak sbb dia aktif dgn mcm2 aktiviti sekolah.. Nti nk order lgi”

“Dlu ank sya sukar bangun, mls blajr, ssh nak ingat..skrang semua sdh berubah..”

Sebelum Pengambilan Tablet

Selepas Pengambilan Tablet

Adakah Anak Anda Mengalami Masalah Seperti Di Bawah:

Dah cuba pelbagai produk, tapi masih lagi tidak jumpa yang sesuai..

Ramai kata Hi-Q ni bagus sebab dah membantu anak-anak yang menghadapi masalah lambat bercakap, tidak tahu membaca, sukar menghafal, kurang cemerlang, kurang fokus dan mudah mengantuk...

Memperkenalkan Produk Hi-Q

Produk Hi-Q ini dihasilkan untuk mengatasi masalah yang dihadapi oleh anak anda. Kandungan Hi-Q ini telah di formulasikan khas dengan Nano Teknologi untuk minda anak. Dirumus khas & sangat efektif untuk perkembangan minda anak dan telah berdaftar dengan KKM.

Berkesan Seawal 7 Hari lepas penggunaan...

Dirumus khas & sangat efektif untuk perkembangan minda anak​

100% Patuh Piawaian Farmaseutikal Kebangsaan

Tablet Genius Hi-Q telah melepasi ujian klinikal KKM dan terbukti tiada bahan-bahan berbahaya

Maklumbalas Pelanggan Yang Telah Menggunakan Hi-Q

Jaminan Pulangan Wang 100% jika tidak berpuashati..

moneyback

Kami jamin wang anda dikembalikan 100% tanpa soal sekiranya produk ini tidak dapat membantu anda.

Anda Nak COD (Barang Sampai Baru Bayar) ?
Boleh..Ikut Arahan Seperti Di Bawah:

Pilih Pakej Di Bawah Dan Dapatkan POTONGAN HARGA ISTIMEWA serta FREE POSTAGE Sebelum Tamat Dalam Tempoh...

Pakej Jimat

RM270

RM130

  • 3 Botol
  • 180 biji tablet
  • Jimat RM140

Pakej Double Jimat

RM540

RM260

  • 6 Botol
  • 360 biji tablet
  • Jimat RM280
  • FREE 1 botol

Pakej Super Jimat

RM1350

RM550

  • 15 Botol
  • 900 biji tablet
  • Penggunaan 8 bulan
  • Jimat RM800
  • FREE GIFT

Soalan Lazim Pelanggan

Hi-Q adalah produk yang dirumus khas menggunakan teknologi nano kaya dengan garam galian yang baik untuk membantu perkembangan fungsi otak justeru meningkatkan potensi minda anak.

Berbeza dengan produk lain Hi-Q adalah produk yang di hasilkan tanpa dadah dan kesan sampingan, mendapat pengiktirafan oleh Kementerian kesihatan Malaysia (KKM) serta disahkan HALAL oleh JAKIM.

Hi-Q mengandungi 60 biji tablets dalam satu botol yang boleh tahan sehingga 1 bulan (30hari). Ianya mengandungi garam galian yang baik untuk membantu perkembangan minda anak

Perasa tablet ini adalah perasa original.
Walaupun perasa original ramai kanak-kanak suka sebab rasanya manis dan sedap

Keberkesanan bergantung pada keupayaan badan individu untuk memproses nutrien yang tedapat dalam Hi-Q. Ada yang cepat mendapat kesan positif dan ada juga yang mengambil masa 2 minggu.

Hi-Q mengandungi 60 biji tablets dalam satu botol yang boleh tahan sehingga 1 bulan (30hari) jika di ambil secara konsisten mengikut cara makan yang di sarankan.

Ya. Hi-Q mendapat pengiktirafan dari KKM dan juga Mendapat Kelulusan Halal dari JAKIM.

HI-Q berasal dari gabungan 5 garam mineral dan anti oksida yg diperoses dgn teknologi nano berfungsi membantu meningkatkan bekalan oksigen pada sel otak agar lebih segar dan bertenaga serta berfungsi pada tahap optimum

  • Kalium Phosphoricum (12x) 10mg
  • Magnesium Phosphoricum 6) (12x) 10mg
  • Ferrum Phosphoricum (12x) 10mg
  • Natrium Phosphoricum (12x) 10mg
  • Calcarea phosphoricum (12x) 10mg
  • lactose 50mg

( InsyaAllah)

🎓Meningkatkan minat belajar menyebabkan anak ingin belajar tanpa rasa jemu

🎓Meningkatkan tumpuan otak (fokus) seterusnya anak dapat menyerap segala ilmu yang diajar cikgu di sekolah

🎓Meningkatkan daya ingatan bagi membolehkan anak mendapat tempat yang terbaik dalam peperiksaan

🎓Mudah faham bila belajar tanpa perlu mengulagi topik tertentu berulang kali

🎓Anak mudah bangun pagi tanpa terjerit-jerit untuk mengejutkan anak yang susah bangun pagi setiap hari

🎓Anak lebih mendengar kata seterusnya lahirlah anak yang soleh dan solehah

🎓Menambah tenaga dalam badan bagi anak yang selalu tertidur ketika belajar

🎓Memberi kefasihan kpd kanak2 yg pelat

🎓anak suka membaca tanpa disuruh

🎓anak cekap dlm matematik

🎓anak mudah menghafal terutamanya doa dan Al Quran

🎓ank rajin ke sekolah

🎓antibodi anak bertambah kuat dan sembuh dari batuk yang lama

Alhamdulillah dah banyak yang mendapat kesan positif lepas mengamalkan HI-Q. Boleh tengok testimoni kat sini… https://t.me/geniusmanjakutestimoni

HI-Q tiada kesan sampingan atau pantang larang makanan atau minuman. Tapi demi mendapat kesan yang cepat dan efektif kami galakkan supaya mengurangkan pegambilan makanan ringan bagi memastikan HI-Q bertindak lebih cepat dan berkesan.

  • Elakkan terdedah dengan cahaya matahari & Haba yang keterlaluan. Simpan dalam suhu bilik
  • Elakkan makan bersama minuman berkafien seperti kopi & Nescafe.( Jarakkan masa pengambilan )
  • Dilarang menyimpan HI-Q dalam peti sejuk

Penghantaran akan di buat setiap hari menggunakan Kurier J&T.

Proses penghantaran InshaAllah mengambil masa 3-5 hari bergantung pada kawasan.

 

CARA MAKAN -TABLET HI-Q (kunyah/hisap/kemam)

1 hingga 3 tahun
– 1 biji pada waktu pagi 

– utk kesan yg lebih cepat makan 1 biji pagi dan 1 biji malam

4 ke 12 tahun atas
– 1 biji pagi 1 biji malam

12 tahun ke atas 
– 2 biji pagi 2 biji malam

Note : ubat ni tak da kesan negatif kalau ambil lebih

Untuk Anak yang tidak dengar kata : 2 biji pagi 2 biji malam
Perasa tablet ini adalah perasa original. 
Walaupun perasa original ramai kanak-kanak suka sebab rasanya manis dan sedap.